Zwroty i reklamacje

Warunki zwrotu:

W celu zagwarantowania zadowolenia z zakupionego produktu możesz zwrócić go bez podania przyczyny w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki.

  1. Przed dokonaniem zwrotu poinformuj nas o tym wysyłając wiadomość z informacją o odstąpieniu od umowy na adres e-mail: sklep@kardio-zegarki.pl
  2. Zwrot zamówienia możliwy jest tylko i wyłącznie poprzez wysyłkę na adres firmy. Nie ma możliwości osobistego zwrotu zamówionego produktu.
  3. Do zwracanego produktu dołącz dowód zakupu (fakturę lub paragon).
  4. ciągu 7 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością) Jeżeli konsument zmniejszy wartość rzeczy sprzedawca ma prawo obciążyć go dodatkowymi kosztami (ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i jej funkcjonowania.). Oznacza to, że sprawdzenie właściwości produktu może odbywać się tylko i wyłącznie w takim zakresie jakim miałby możliwość w sklepie stacjonarnym
  5. Na załączony numer konta w ciągu 14 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności natychmiastowych poprzez "Przelewy24" zwrot pieniędzy będzie również wykonany poprzez tą formę płatności.
  6. Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem.

Gwarancja i serwis

Wszystkie produkty w naszym sklepie posiadają 24 miesięczną gwarancję dystrybutora. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z nami sklep@kardio-zegarki.pl

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego – stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

Warunki przyjęcia reklamacji:

  • Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne ślady uszkodzeń zewnętrznych, proszę odmówić przyjęcie przesyłki, a następnie skontaktować się z nami na adres e-mail sklep@kardio-zegarki.pl.
  • Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera – w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół, który stanowi podstawę do późniejszej reklamacji.

  • Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

    1. Przed odesłaniem produktu skontaktuj się z nami na adres sklep@kardio-zegarki.pl opisując zaistniały problem.
    2. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając FORMULARZ NAPRAWY, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, a także adres zwrotny.
    3. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
    4. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.

    Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

  • Gwarancja obejmuje tylko i wyłącznie wady powstałe z przyczyn powstałych w sprzedanym produkcie. Do oceny wad produktu upoważniony jest wyłącznie serwis firmy GARIS. Wszystkie naprawy gwarancyjne muszą być przeprowadzone przez serwis firmy GARIS. W przypadku dokonania jakichkolwiek zmian konstrukcyjnych lub napraw poza serwisem firmy GARIS, prawa gwarancyjne zostaną utracone.

 

  • Gwarancją nie są objęte:
  1. Uszkodzenia na wskutek niewłaściwego oraz niezgodnego z instrukcją obsługi użytkowania i przechowywania produktu,
  2. Jakiekolwiek uszkodzenia mechaniczne i wywołane nimi wady, uszkodzenia transportowe oraz awarie spowodowane przez czynniki zewnętrzne takie jak: zalanie cieczą, zawilgocenie (np. przez opady atmosferyczne lub kondesację pary wodnej w zmiennych temperaturach), zbyt wysoka lub zbyt niska temperatura, zwarcie układu elektronicznego spowodowane błędnym użytkowaniem, nieprawidłowe napięcie i prąd ładowania ( wyższe niż wskazane w instrukcji obsługi), a także będących poza kontrolą Sprzedającego (Gwaranta); 
  3. Uszkodzenia mechaniczne szkła smartwatcha,
  4. W przypadku smartwatchy, które są urządzeniem elektronicznym gwarancja jak wskazano w powyższym punkcie nie obejmuje kondensacji pary wodnej w przypadku szybkiej i gwałtownej zmiany temperatury. W smartwatchu znajduje się powietrze, które zostało zamknięte w procesie produkcji. Powietrze to na wskutek szybkiej zmiany temperatury osadza się na szybce. Zasada ta dotyczy czystych praw fizyki i w każdym smartwatchu nawet wodoszczelnym ma prawo wystąpić takie zjawisko. Dlatego, jeśli smartwatch znajduje się pod rękawem w minusowej temperaturze  i nagle zostanie wyjęty, ochłodzony zimną wodą, powietrzem czy śniegiem to może zaparować. Również latem przy wysokich temperaturach, podczas przebywania na słońcu, a potem wejściu do klimatyzowanego samochodu smartwatch ma prawo zaparować w wyniku szybkiej zmiany temperatury otoczenia. Smartwatche są produktami bardzo wrażliwymi na zmiany temperatury. Wprowadzanie ich w zmienne warunki atmosferyczne w krótkich odstępach czasu może wiązać się z trwałym uszkodzeniem, które nie podlega naprawom gwarancyjnym. Najczęstszym błędem jest wystawianie mokrego zegarka na słońce (proces skraplania). Takie posunięcie powoduje zaparowanie zegarka, które zniwelować można jedynie w odpłatnej naprawie serwisowej. Takie zjawisko nie jest objęte gwarancją,
  5. Uszkodzenia spowodowane podczas brania gorącego prysznica lub gorącej kąpieli,
  6. Uszkodzenia spowodowane poddaniem smartwatcha szokowi termicznemu, takiemu jak używaniem go podczas pobytu w saunie lub użyciu podczas morsowania,
  7. Uszkodzenia spowodowane zanurzeniem smartwatcha w cieczy, pływaniem, nurkowaniem,
  8. Nieprawidłowa konfiguracja smartfona mająca wpływ na poprawność działania aplikacji obsługującej dany typ smartwatcha. W przypadku problemów z instalacją i uruchomieniem należy skontaktować się pod adresem e-mail: sklep@kardio-zegarki.pl
  9. Uszkodzenie układu ładowania smartwatcha poprzez zastosowanie źródła zasilania o większym napięciu i prądzie znamionowym niż wskazany w instrukcji obsługi;
  10. Zmniejszenie żywotności baterii smartwatcha lub zmniejszenie czasu pracy baterii na skutek zastosowania źródła ładowania o innym napięciu lub prądzie znamionowym niż wskazane w instrukcji obsługi;

Wszelkie pytania, wątpliwości czy uwagi możesz kierować do nas na adres e-mail: sklep@kardio-zegarki.pl

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI: sklep@kardio-zegarki.pl
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl