Zwroty i reklamacje
Warunki zwrotu:
W celu zagwarantowania zadowolenia z zakupionego produktu możesz zwrócić go bez podania przyczyny w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki.
- Przed dokonaniem zwrotu poinformuj nas o tym wysyłając wiadomość z informacją o odstąpieniu od umowy na adres e-mail: sklep@kardio-zegarki.pl
- Zwrot zamówienia możliwy jest tylko i wyłącznie poprzez wysyłkę na adres firmy. Nie ma możliwości osobistego zwrotu zamówionego produktu.
- Do zwracanego produktu dołącz dowód zakupu (fakturę lub paragon).
- W ciągu 7 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością) Jeżeli konsument zmniejszy wartość rzeczy sprzedawca ma prawo obciążyć go dodatkowymi kosztami (ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i jej funkcjonowania.). Oznacza to, że sprawdzenie właściwości produktu może odbywać się tylko i wyłącznie w takim zakresie jakim miałby możliwość w sklepie stacjonarnym
- Na załączony numer konta w ciągu 14 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności natychmiastowych poprzez "Przelewy24" zwrot pieniędzy będzie również wykonany poprzez tą formę płatności.
- Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem.
Gwarancja i serwis
Wszystkie produkty w naszym sklepie posiadają 24 miesięczną gwarancję dystrybutora. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z nami sklep@kardio-zegarki.pl
Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego – stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.
Warunki przyjęcia reklamacji:
- Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne ślady uszkodzeń zewnętrznych, proszę odmówić przyjęcie przesyłki, a następnie skontaktować się z nami na adres e-mail sklep@kardio-zegarki.pl.
-
Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera – w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół, który stanowi podstawę do późniejszej reklamacji.
-
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
- Przed odesłaniem produktu skontaktuj się z nami na adres sklep@kardio-zegarki.pl opisując zaistniały problem.
- Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając FORMULARZ NAPRAWY, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, a także adres zwrotny.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
- Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.
- Gwarancja obejmuje tylko i wyłącznie wady powstałe z przyczyn powstałych w sprzedanym produkcie. Do oceny wad produktu upoważniony jest wyłącznie serwis firmy GARIS. Wszystkie naprawy gwarancyjne muszą być przeprowadzone przez serwis firmy GARIS. W przypadku dokonania jakichkolwiek zmian konstrukcyjnych lub napraw poza serwisem firmy GARIS, prawa gwarancyjne zostaną utracone.
- Gwarancją nie są objęte:
- Uszkodzenia na wskutek niewłaściwego oraz niezgodnego z instrukcją obsługi użytkowania i przechowywania produktu,
- Jakiekolwiek uszkodzenia mechaniczne i wywołane nimi wady, uszkodzenia transportowe oraz awarie spowodowane przez czynniki zewnętrzne takie jak: zalanie cieczą, zawilgocenie (np. przez opady atmosferyczne lub kondesację pary wodnej w zmiennych temperaturach), zbyt wysoka lub zbyt niska temperatura, zwarcie układu elektronicznego spowodowane błędnym użytkowaniem, nieprawidłowe napięcie i prąd ładowania ( wyższe niż wskazane w instrukcji obsługi), a także będących poza kontrolą Sprzedającego (Gwaranta);
- Uszkodzenia mechaniczne szkła smartwatcha,
- W przypadku smartwatchy, które są urządzeniem elektronicznym gwarancja jak wskazano w powyższym punkcie nie obejmuje kondensacji pary wodnej w przypadku szybkiej i gwałtownej zmiany temperatury. W smartwatchu znajduje się powietrze, które zostało zamknięte w procesie produkcji. Powietrze to na wskutek szybkiej zmiany temperatury osadza się na szybce. Zasada ta dotyczy czystych praw fizyki i w każdym smartwatchu nawet wodoszczelnym ma prawo wystąpić takie zjawisko. Dlatego, jeśli smartwatch znajduje się pod rękawem w minusowej temperaturze i nagle zostanie wyjęty, ochłodzony zimną wodą, powietrzem czy śniegiem to może zaparować. Również latem przy wysokich temperaturach, podczas przebywania na słońcu, a potem wejściu do klimatyzowanego samochodu smartwatch ma prawo zaparować w wyniku szybkiej zmiany temperatury otoczenia. Smartwatche są produktami bardzo wrażliwymi na zmiany temperatury. Wprowadzanie ich w zmienne warunki atmosferyczne w krótkich odstępach czasu może wiązać się z trwałym uszkodzeniem, które nie podlega naprawom gwarancyjnym. Najczęstszym błędem jest wystawianie mokrego zegarka na słońce (proces skraplania). Takie posunięcie powoduje zaparowanie zegarka, które zniwelować można jedynie w odpłatnej naprawie serwisowej. Takie zjawisko nie jest objęte gwarancją,
- Uszkodzenia spowodowane podczas brania gorącego prysznica lub gorącej kąpieli,
- Uszkodzenia spowodowane poddaniem smartwatcha szokowi termicznemu, takiemu jak używaniem go podczas pobytu w saunie lub użyciu podczas morsowania,
- Uszkodzenia spowodowane zanurzeniem smartwatcha w cieczy, pływaniem, nurkowaniem,
- Nieprawidłowa konfiguracja smartfona mająca wpływ na poprawność działania aplikacji obsługującej dany typ smartwatcha. W przypadku problemów z instalacją i uruchomieniem należy skontaktować się pod adresem e-mail: sklep@kardio-zegarki.pl
- Uszkodzenie układu ładowania smartwatcha poprzez zastosowanie źródła zasilania o większym napięciu i prądzie znamionowym niż wskazany w instrukcji obsługi;
- Zmniejszenie żywotności baterii smartwatcha lub zmniejszenie czasu pracy baterii na skutek zastosowania źródła ładowania o innym napięciu lub prądzie znamionowym niż wskazane w instrukcji obsługi;
Wszelkie pytania, wątpliwości czy uwagi możesz kierować do nas na adres e-mail: sklep@kardio-zegarki.pl

